Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

Μύρωνας Στρατής - Δισκογραφία

ΑΛΛΟΣ ΚΟΣΜΟΣ (2011)



Tracklist

1.       180 Μοίρες
2.       Μικρή μου αγάπη
3.       Διπλά σ' αγαπώ
4.       Αν με θέλεις
5.       Την αλήθεια
6.       Εγώ θα προσπαθώ
7.       Όλες μου οι ζωές
8.       Σε θέλω εδώ
9.       Μια βόλτα
10.     Μη φοβάσαι
11.     Όσα κλείνεις μες στις λέξεις
12.     Τα σημαντικά
13.     Η σκοτεινή μου πλευρά (Acoustic)

Information
Μουσική : Μύρωνας Στρατής
Στίχοι :
Μύρωνας Στρατής (1-6,8,10-12),
Νίκος Μωραΐτης (7,9)
Μαίρη Συνατσάκη (10)
Παραγωγή : Μύρωνας Στρατής
Ενορχήστρωση : Μύρωνας Στρατής
Φωτογραφίες – Artwork : Γιάννης & Χάρης Μιχαηλίδης (Δραμαμίνη)
Δισκογραφική : Lyra
Tips : Η original version του τραγουδιού "Η σκοτεινή μου πλευρά" είχε συμπεριληφθεί στο προηγούμενο album του Μύρωνα Στρατή "Τώρα είναι αλλιώς".



ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΙΩΣ (2009)



Tracklist
1.       Πάνω απ' όλα
2.       Πριν μας δει κανείς
3.       Όχι εγώ
4.       Το παλιό σου αμάξι
5.       Ό,τι έχω για σένα κρατήσει
6.       Η σκοτεινή μου πλευρά
7.       Εσύ το χαλάς
8.       Τώρα είναι αλλιώς
9.       Μες στον εαυτό μου
10.     Θα ονειρευτώ για μας
11.     Ποιος μπορεί
12.     Τη σιωπή αν ραγίσεις

Information
Μουσική : Μύρωνας Στρατής
Στίχοι : Μύρωνας Στρατής (1-11), Βίκυ Γεροθόδωρου (1,12), Κατερίνα Ρογκάκου (8)
Παραγωγή : Μύρωνας Στρατής, Μανώλης Φάμελλος
Ενορχήστρωση : Μύρωνας Στρατής
Φωτογραφίες : Γιώργος Καλφαμανώλης
Artwork : Γιάννης & Χάρης Μιχαηλίδης
Δισκογραφική : Impact Music
Tips : Σύμφωνα με την εκπομπή 'Chart Show The Coundown' , το τραγούδι "Πάνω απ' όλα" ήταν στην 7η θέση των τραγουδιών με το μεγαλύτερο airplay της 5ετίας 2005-2010.


ΙΣΤΟΣ (2007)



Tracklist
1.       Τι ζητάς
2.       Φλεγόμενα αστέρια
3.       Χαμηλά κοιτώ
4.       Δεν θα είσαι εκεί
5.       Ιστός
6.       Χαμογέλα ξανά
7.       Το μήνυμα
8.       Αθόρυβα και μυστικά
9.       Βροχή
10.     Χρυσά φύλλα
11.     Έχεις αλλάξει
12.     Αρχείο

Information
Μουσική : Μύρωνας Στρατής
Στίχοι : Μύρωνας Στρατής
Παραγωγή : Μανώλης Φάμελλος
Ενορχήστρωση : Μύρωνας Στρατής
Φωτογραφίες : Charlie Makkos
Artwork : Γιάννης & Χάρης Μιχαηλίδης
Δισκογραφική : Impact Music
Tips : Το τραγούδι «Τι ζητάς» πρωτοακούστηκε στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης το 2006, όπου κατέκτησε την τρίτη θέση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου